IMVUで遊ぼう!

世界的な狂気の僻地のアバターチャット「IMVU」で遊ぼう!

sexy death match!! in IMVU

海外のど変態友達たちとデスマッチを行いました。
(I did the death match with the foreign country Do-HENTAI friends. )


日本からはメイドのババアが参戦。
奇怪な攻撃を繰り出す西洋のモンスター、MadamJelo様。
(old woman of Housemaid did Participation from japan
The monster in the West named Madam Jero does a strange attack. )



マダムジェロの最終兵器「セクシーヘッド」の攻撃を受ける私。
( Lethal Weapon "Sexy head" by Madamujero was attacked me.)



試合の後はマダムジェロのクラブで打ち上げ。
(After we had played a game, we did the feast in the Madamujero's club.)


更衣室で友情の契りを交わす私とマダムジェロ。
(MadamJelo and I swore friendship in the locker room.)


とても熱い夜でした。
日本は昼でしたけど。
(It was a very hot night.
Though Japan was a afternoon.)