IMVUで遊ぼう!

世界的な狂気の僻地のアバターチャット「IMVU」で遊ぼう!

Madamjelo again in IMVU

ストーンヘンジにてMadamjelo様と再び遭遇。
最早、ファイナルファンタジーのラスボスのオーラです。
(I encountered Madamjelo again in Stonehenge.
It is already an aura of enemy of last of Final Fantasy. )



子供の頃に日曜洋画劇場で見たネバーエンディングストーリーを思い出して、
例の歌を口ずさむ私でした。
(It was me who recalled the "Never Ending Story" seen in the "NICHIYO-YO-GA-GEKIJO" in childhood, and hummed the song of it.)



色々教えてもらいました。
(I learnt various things from her.)

セクシーデスマッチの打ち上げに使ったクラブのインフォメーションも教えて頂きました。
(I heard it from her. what is information on the club used for the feast after a "sexy death match" )

色んなポーズがとれて楽しいところなんです。
(It is a happy place because everyone can do various poses.)
http://www.imvu.com/catalog/product_info.php?products_id=265794
22501cr!!!??? ヒー!
(22501cr!!!??? noooo!)


今日の使える英会話 in IMVU ***

"My sexy liquid is like the deluge."

(私のセクシーな液体は大洪水のようです。)